Haldensere i aksjon på hjemmebane
Fire spillere representerte Halden under søndagens NTA-mesterskap. NTA-mesterskapene er turneringer for alle spillere fra klubbene som samarbeider med NTA. Det er Fredrikstad, Askim, Halden, Mysen, Sarpsborg og Vestli. Denne helgen ble det arrangert nytt mesterskap i Halden hvor Lars Martin Jacobsen, William Stang, Lars Olsen og Johnny Stjernstrøm representerte haldenserne.